ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیاتی از شاسی بلند جدید ایران خودرو | طراحی شده از روی یوزپلنگ

  • کد خبر: ۷۹۶۲۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
  • ۳
جزئیاتی از شاسی بلند جدید ایران خودرو | طراحی شده از روی یوزپلنگ
نمونه اولیه از شاسی بلند جدید ایران خودرو که با الگوبرداری از چهره و خطوط اندام یوزپلنگ بر روی پلتفرم تارا طراحی شده به زودی رونمایی می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ایران خودرو به زودی نمونه اولیه شاسی بلند تولید شده در این شرکت را به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد تا بازار خودرو‌های شاسی بلند ایران شاهد ورود خودرویی ایرانی به جمع رقبای کره‌ای و خصوصا چینی باشد که این بازار را تسخیر کرده اند.

امیر سیمدار مدیر تولید این پروژه پلتفرم محصول جدید ایران خودرو را همان پلتفرم خودروی تارا اعلام کرد با این حال به گفته وی پلتفرم این خودرو از نظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر کرده و تبدیل به پلتفرمی جدید شده است.

 

جزئیاتی از شاسی بلند جدید ایران خودرو | طراحی شده از روی یوزپلنگ

استفاده از پلتفرم تارا به عنوان پلتفرم پایه
وی با بیان این که گروه صنعتی ایران خودرو بر مبنای ظرفیت و دانش موجود، توان تولید خودرو‌های کراس اوور را دارد، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده توسط گروه تحقیقات بازار ایران خودرو، خانواده خودرو‌های CUV در جهان، بازار رو به رشدی داشته و خلاء آن در ایران خودرو احساس می‌شود.

سمیدار بیان کرد: از این رو، بعد از بررسی بر روی پلتفرم‌های موجود، پلتفرم خودروی تارا به عنوان پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شد. وی تصریح کرد: این خودرو به لحاظ ابعاد و اندازه، در دسته خانواده خودرو‌های شاسی بلند و کامپکت قرار می‌گیرد.

امکانات رفاهی و آپشن‌های شاسی بلند جدید ایران خودرو
این مقام مسئول در ایران خودرو با بیان این‌که کراس اوور ایران خودرو دارای مشخصات فنی دیگری نظیر سقف سانروف پانوراما، صندلی‌های برقی، چهار تا شش ایربگ، سیستم ESC، ترمز پارک برقی، مالتی مدیا و صندلی چرم و پارچه است، تصریح کرد: با توجه به استایل به روز و سطح امکانات رفاهی و ایمنی، این خودرو می‌تواند در رقابت با خودرو‌های رقیب، ضمن تامین سطوح بالای استاندارد‌های ایمنی، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مشتری قرار دهد.

وی الگوبرداری از یوزپلنگ ایرانی را روند فعلی طراحی محصولات اخیر ایران خودرو خواند و گفت: در طراحی استایل این محصول نیز از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته و الگوبرداری شده است و سعی این است از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوز ایرانی در طراحی استایل خودرو بهره گرفته شود.

تولید انبوه این خودرو چه زمانی انجام می‌شود؟
مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو با بیان این‌که، بزودی نمونه اولیه خودروی K ۱۲۵ رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: این محصول در انتهای سال ۱۴۰۱ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. در حال حاضر مرحله تعریف و هدف‌گذاری این پروژه انجام شده و در مرحله طراحی قرار دارد و در ادامه وارد مراحل صحه گذاری و صنعتی سازی خواهد شد.



منبع: کاما پرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامو سیلو.
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
ما در ایران گورخر هم داریم از اون هم تقلید کنید
موتور پیکان روش نباشه یا مثلاً پژو و سمند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
یوزپلنگ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
این هم قیمتش دو میلیارتومن
ولله شما که مفتی نمی دنش اخ اخ اخ
که وجدان توی این مملکت نیست دوتا خودر و ساز ورشکسته
پول این ماشین هم بگیرید بعد سه سال به صاحبش بدین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->